Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сидорик Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Сидорик Н. Соціально-економічне життя німецької меншини Польщі (1919–1939 рр.) [Електронний ресурс] / Н. Сидорик // Вісник Прикарпатського університету. Історія. - 2011. - Вип. 19. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpu_Ist_2011_19_27
| 2. |
Тимрук-Скоропад К. Стратегія самоменеджменту у навчальних програмах для пацієнтів із хронічним обструктивним захворюванням легень [Електронний ресурс] / К. Тимрук-Скоропад, Ю. Павлова, Н. Сидорик // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 6. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2019_6_5 Мета сучасної терапії хронічного обструктивного захворювання легень (ХОЗЛ) - зменшити вираженість симптомів і попередити розвиток рецидивів загострення, зберегти легеневу функцію на оптимальному рівні та підвищити якість життя пацієнтів. Вирішенню перелічених проблем служить легенева реабілітація. Пошук ефективних шляхів надання освітнього компоненту, оцінювання впливу різних програм навчання та впровадження стратегії самоврядування продовжуються. Мета роботи - проаналізувати сучасні підходи, переваги та недоліки освітніх програм із питань самоменеджменту осіб із ХОЗЛ і встановити роль фахівця фізичної терапії у їх забезпеченні. Пошук проводили на ресурсі Національного центру біотехнологічної інформації США PubMed та у базі науково-доказової літератури з фізичної терапії PEDro. За результатами пошуку в базах отримано 329 посилання, із яких після виключення тих, які не відповідали необхідним критеріям, для аналізу відібрано 14 публікацій. Виявлено 29 навчальних тем, які стосуються освіти з питань самоменеджменту та у різній комбінації рекомендуються для вивчення у навчальних програмах для пацієнтів із ХОЗЛ. Навчальні теми згруповано у 4 навчальні модулі, які враховують мету та завдання стратегії самоменеджменту та забезпечують їх вирішення. Найбільш часто компетентними у реалізації освітніх програм для пацієнтів із ХОЗЛ зазначаються пульмонолог, фізичний терапевт, медсестра, фармацевт, ерготерапевт, соціальний працівник. Проаналізовано зміст, результати, переваги та обмеження різних навчальних програм із самоменеджменту. Зроблено висновок, що на сьогодні є недостатньо практичних рекомендацій і чітких критеріїв, яким повинні відповідати навчальні програми з самоменеджменту для пацієнтів із ХОЗЛ. Аналіз сучасних клінічних досліджень, присвячених впровадженню навчання з самоменеджменту є підгрунтям для розробки україномовних навчальних програм.
|
|
|